Impulsar la comunicació institucional obrint nous canals de comunicació amb la ciutadania
Projectes
Restabliment de la revista municipal en suport paper
Fases:
Calendarització
- Data d'inici prevista:
- 01/01/2024
- Data de fi prevista:
- 31/12/2027
- Data d'inici real:
- 01/01/2024
- Data de fi real:
- 14/04/2025
Observacions:
El primer número de la revista és previst que es distribueixi de cara a Sant Jordi de 2025. A partir d'aleshores tindrà una periodicitat aproximada bimensual, ja que se'n faran 5 números cada any.
Posada en marxa del butlletí electrònic municipal
Fases:
Calendarització
- Data d'inici prevista:
- 01/01/2024
- Data de fi prevista:
- 31/12/2024
- Data d'inici real:
- 15/09/2024
- Data de fi real:
- 18/05/2025
Redacció i aprovació del reglament de mitjans de comunicació municipals
Fases:
Calendarització
- Data d'inici prevista:
- 01/01/2024
- Data de fi prevista:
- 31/12/2024
- Data d'inici real:
- 01/01/2024
- Data de fi real:
- 31/12/2025
Observacions:
Feta la consulta pública prèvia. Actualment en fase de redacció.
Posada en marxa del servei de podcast i remodelació del servei de Ràdio municipal
Fases:
Calendarització
- Data d'inici prevista:
- 01/01/2024
- Data de fi prevista:
- 31/12/2024
- Data d'inici real:
- 01/01/2024
- Data de fi real:
- 20/04/2025
Observacions:
Plataforma de podcast posada en marxa a través de https://www.radioesparreguera.cat/REpodcast. La remodelació del servei de ràdio municipal està en procés i amb previsió de culminar el mes d'abril de 2025.
Millorar els canals d'entrada i comunicació de la ciutadania amb els serveis Socials Bàsics
Fases:
Calendarització
- Data d'inici real:
- 01/01/2024
- Data de fi real:
- 31/12/2024
Observacions:
Els Serveis Socials Bàsics s’han vist desbordats en els darrers temps, tant en atenció presencial com telefònica.
L’augment de les trucades i missatges als telèfons de capçalera dels serveis socials, provocaven tal afluència que moltes demandes quedaven sense resposta davant la manca de recursos humans per a poder-les gestionar.
Per tal de poder donar resposta a la necessitat detectada es reforça durant el 2024 la presencialitat física a la recepció de Serveis Socials Bàsics passant de un a dos professionals consolidats estructuralment a l’Ajuntament. En paral·lel es reforça l’atenció telefònica habilitant tota la unitat administrativa de l’Àrea de Drets Social, Acció Comunitària i Desenvolupament Econòmic per tal que cap trucada quedi desatesa.