Impulsar la comunicació institucional obrint nous canals de comunicació amb la ciutadania

93%

Projectes

100%

Restabliment de la revista municipal en suport paper

Fases:

100%

Calendarització

Data d'inici prevista:
01/01/2024
Data de fi prevista:
31/12/2027
Data d'inici real:
01/01/2024
Data de fi real:
14/04/2025
Observacions:

El primer número de la revista és previst que es distribueixi de cara a Sant Jordi de 2025. A partir d'aleshores tindrà una periodicitat aproximada bimensual, ja que se'n faran 5 números cada any.

98%

Posada en marxa del butlletí electrònic municipal

Fases:

98%

Calendarització

Data d'inici prevista:
01/01/2024
Data de fi prevista:
31/12/2024
Data d'inici real:
15/09/2024
Data de fi real:
18/05/2025
68%

Redacció i aprovació del reglament de mitjans de comunicació municipals

Fases:

68%

Calendarització

Data d'inici prevista:
01/01/2024
Data de fi prevista:
31/12/2024
Data d'inici real:
01/01/2024
Data de fi real:
31/12/2025
Observacions:

Feta la consulta pública prèvia. Actualment en fase de redacció.

100%

Posada en marxa del servei de podcast i remodelació del servei de Ràdio municipal

Fases:

100%

Calendarització

Data d'inici prevista:
01/01/2024
Data de fi prevista:
31/12/2024
Data d'inici real:
01/01/2024
Data de fi real:
20/04/2025
Observacions:

Plataforma de podcast posada en marxa a través de https://www.radioesparreguera.cat/REpodcast. La remodelació del servei de ràdio municipal està en procés i amb previsió de culminar el mes d'abril de 2025.

100%

Millorar els canals d'entrada i comunicació de la ciutadania amb els serveis Socials Bàsics

Fases:

100%

Calendarització

Data d'inici real:
01/01/2024
Data de fi real:
31/12/2024
Observacions:

Els Serveis Socials Bàsics s’han vist desbordats en els darrers temps, tant en atenció presencial com telefònica.

 

L’augment de les trucades i missatges als telèfons de capçalera dels serveis socials, provocaven tal afluència que moltes demandes quedaven sense resposta davant la manca de recursos humans per a poder-les gestionar.

 

Per tal de poder donar resposta a la necessitat detectada es reforça durant el 2024 la presencialitat física a la recepció de Serveis Socials Bàsics passant de un a dos professionals consolidats estructuralment a l’Ajuntament. En paral·lel es reforça l’atenció telefònica habilitant tota la unitat administrativa de l’Àrea de Drets Social, Acció Comunitària i Desenvolupament Econòmic per tal que cap trucada quedi desatesa.